زبان سایت - فارسی
نوآوری در خدمت
Slide 1
اینترنت بانک

. اينترنت بانک:
در راستاي اصل مشتري مداري و ارتقاء سامانه بانکداري نوين، سامانه جديد اينترنت بانک شهر با مزاياي کاربري آسان، افزايش سرعت کاربران و امنيت بالاتر راه اندازی گرديده است.
اينترنت بانک شهر جهت بهره برداری اشخاص حقيقي و حقوقي طراحي گرديده، و از جمله خدمات قابل ارائه به اشخاص حقيقي شامل:
 * دريافت صورتحساب سپرده ها
 *  انتقال وجه درون بانکي:
1. عادی: جهت انتقال وجوه مابين سپرده های شخصي مشتری یا انتقال وجه به سپرده اشخاص دیگر در بانک شهر
2. دسته ای: جهت انجام چندين انتقال وجه درون بانکي در يک مرحله توسط یک فایل می¬باشد.
 *  انتقال وجه بين بانکي:
1. کارت به کارت: مشتريان مي توانند از هر يک از کارت های شتابي خود، به ساير کارت های شتابي و يا سپرده های بانک شهر، انتقال وجه انجام دهند. البته کارت مبدا يا کارت مقصد در انتقال وجه بايد متعلق به بانک حاضر باشد.
2. پايا(عادی/دسته ای/ مستمر) و ساتنا: مشتریان می توانند با استفاده از این خدمات بدون مراجعه به شعبه نسبت به انتقال وجه به سپرده های سایر بانک ها اقدام نمایند.
* مديريت چک:
قابليت مشاهده سپرده های جاری مشتری و دسته چک های مربوط به هر سپرده همراه با گزارش وضعيت هر يک از برگه های چک اعم از قابل استفاده، پرداخت شده، برگشتي و ... همچنين در قسمت مذکور، گزارش چک های واگذارشده مشتری به سپرده به همراه مشخصات چک و تاريخ وصول آن قابل مشاهده مي باشد.
* مديريت تسهيلات:
که شامل خدماتي از قبيل مشاهده مانده تسهيلات اخذ شده مشتری، کارت اقساط هر یک از تسهیلات و پرداخت اقساط مي باشد.
* مديريت پرداخت:
 شامل پرداخت قبوض شهری، اقساط لیزینگ شهر، خريد شارژ سيم کارت های اعتباری و کمک به مؤسسه های خيريه مي باشد.
* مديريت کارت:
شامل مشاهده موجودی، پرداخت قبوض، انتقال وجه، تغيير رمز دوم، مشاهده صورتحساب و امکان انسداد کارت مي باشد.
* گزارشات :
شامل تنظيمات گزارش های دوره ای دريافت صورتحساب، مشاهده جزئيات انتقال وجه بين بانکي پايا و ساتنا و... است.
* تماس ها :
مشتريان گرامي مي تواننددر اين بخش اطلاعات مربوط به تماس ها و حساب های بانکي افراد دلخواه خود را وارد نموده و در زمان لزوم از اين اطلاعات استفاده نمايند.
* تنظيمات :
مشتريان محترم مي توانند به منظور تغيير رمز اول و دوم کانال اينترنت بانک، تغيير نام کاربری، تنظيمات نمايش و ... از اين بخش استفاده نمايند.
کليه اشخاص حقوقي مي توانند با استفاده از اينترنت بانک شهراز خدماتي نظير؛ مشاهده صورتحساب ها، اخذ هرگونه گزارش در خصوص تمامي نقل و انتقالات وجوه بر روی سپرده ها، ثبت اطلاعات چک ها و ... بهره مندشوند که اين امر موجب سهولت در امر حسابداری سازمان ها و شرکت ها و همچنين عدم مراجعه حضوری ايشان به بانک گرديده است.

 ورود به اینترنت بانک شهر





























 


بانک شهر حسین محمد پورزرندی تصریح کرد‌:توسعه بانکداری الکترونیک از اهداف اصلی بانک شهر
مدیر عامل بانک شهر‌‌ با تاکید بر لزوم استفاده از همه توان در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان‌‌‌‌، گفت‌: توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اهداف اصلی این بانک‌، در راستای مسئولیت اجتماعی دنبال می‌شود.
اخبار و اطلاعیه
تاکید بر اهمیت ارتباط دو سویه بانک شهر و شهرداری‌‌ها
درنشست مشترک مدیران عامل بانک شهر و موسسه همشهری مطرح شد‌:بانک شهر به فکر بنگاه‌داری نیست‌/ صدورکارت‌های شهروندی در همه شعب بانک شهر از 15 آبان
تعیین تکلیف سهام وکالتی بانک شهر
نخستین کیوسک خدمات الکترونیک بانک شهر مشهد افتتاح شد
rss  
© كليه حقوق براي بانک شهر محفوظ است پست الکترونیک : info@shahr-bank.ir ورود به سایت قدیم ورود به اینترنت بانک
Design by PMG