مقالات

 


بررسی تاثیرات مولفه های قدرت سازمانی بر تحول سازمان
• در عصر حاضر تحول امری اجتناب ناپذیر است و سازمان ها خواسته یا ناخواسته با این امر روبرو هستند
 ١٣٩٥/١٢/١٧ - نظرات : ٠متن کامل >>
بازاریابی رابطه مند
بسیاری از سازمانها مدعی بکارگیری و پیاده سازی استراتژی‌های مبتنی بر بازاریابی رابطه‌مند هستند ولیکن به وضوح دیده می شود که میزان موفقیت آنان یکسان نیست. جهت بررسی چرایی و عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی رابطه مند باید بتوان به سوالات زیر پاسخ گفت:
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
انواع اوراق قرضه ، مشارکت و تفاوت های آن درجهان
اوراق قرضه‌ای که در نتیجه وحدت پولی جامعه اقتصادی اروپا ایجاد شده است و قابل تبدیل به پول هر یک از کشورهای عضو است.
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
ارزیابی اثرات ریسک اعتباری و عملیاتی برکارائی بانک ‌های خصوصی‌ در ایران
یکی از مهمترین عوامل موثر بر کارایی که به شرایط و ویژگی‌های فعالیت بانک‌ها برمی‌گردد،
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری
در سال‌های گذشته، صنعت بانکداری ایران شاهد رقابت فزاینده‌ای میان بانک‌های خصوصی و دولتی، موسسات مالی و اعتباری بوده است
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
10 اصل برای جلب وفاداری مشتری
با توجه به این‌که سود ما از مشتری تامین می شود،ضروری است در برخورد با مشتری نهایت دقت را اعمال کنیم.
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
نگاهی گذرا بر روش شخصیت شناسی مایرز بریگز
انسان پر رمز و رازترین مخلوق خداوند است با دو بعد مادی و معنوی که همین سرشت ویژه، شرایط و ویژگی های خاصی را برای او ایجاد کرده است. اینک در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عصر انقلاب دانایی، بی‌شک نیاز به شناسایی دقیق‌تر ابعاد شخصیتی انسان ها در جوامع بشری و محیط های شغلی و کاری بیش از گذشته احساس می‌شود
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
NFC
يک پروتکل ارتباطی با برد کوتاه بين دو وسيله مثل دو گوشی است؛ دستگاهی که آغازگر يا مبدأ ارتباط است با استفاده از القاي مغناطیسی يک ميدان موج راديویی ايجاد می‌کند و دستگاه مقصد آن ‌را شناسایی كرده و به آن دسترسی پيدا می‌کند، سپس اين دو وسيله می‌توانند داده‌های کم‌حجم را به‌صورت بی‌سيم و در مسافتی کمتر از چهار اينچ بين خود دادوستد‌ کنند. اين پروتکل به فناوری RFID شباهت زيادی دارد و علتش اين است که NFC در واقع صورت تکامل‌‌يافته RFID به شمار می‌آيد. تفاوت آنها در اين است که RFID مثل خيابان يک طرفه عمل می‌کند؛ يعني يک دستگاه سيگنال را ارسال كرده و وسيله گيرنده آن ‌را دريافت می‌کند. اما NFC شبيه يک خيابان دوطرفه است که در آن دستگاه می‌تواند هم در نقش فرستنده و هم در نقش گيرنده اطلاعات عمل کند.
 ١٣٩٤/٠٢/٠٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 صفحه بعدی >>