مقالات

 


بانکداری سبز
آشنایی با عوامل اثرگذار بانکداری سبز بر بازار رقابتی بانک‌ها در ایران
با توجه به مشکلات زیست محیطی و تخریب بیش از حد منابع موجود و کمبود منابع و عدم آشنایی و آگاهی کامل با روشهای اجرای بانکداری سبز در بانک‌ها که منجر به افزایش ریسک و احتمال شکست خوردن پروژه‌های بانکها می‌شود،
 ١٣٩٦/٠١/٢٣ - نظرات : ٠متن کامل >>
بازاریابی مدرن و زبان بدن
زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای تنانه شما همچون ژست‌ها، حالت‌های صورت، اخم‌ها، پلک‌زدن‌ها، خوردن لب‌ها، تکان‌دادن سر، حرکت گردن شما، لرزش پاها، دست کشیدن به موها، جویدن ناخن‌ها، خیره‌شدن به طرف مقابل، بسته‌شدن بی‌دلیل چشم‌ها، وضعیت دست‌ها و غیره
 ١٣٩٦/٠١/٢٣ - نظرات : ٠متن کامل >>
بررسی تاثیرات مولفه های قدرت سازمانی بر تحول سازمان
• در عصر حاضر تحول امری اجتناب ناپذیر است و سازمان ها خواسته یا ناخواسته با این امر روبرو هستند
 ١٣٩٥/١٢/١٧ - نظرات : ٠متن کامل >>
بازاریابی رابطه مند
بسیاری از سازمانها مدعی بکارگیری و پیاده سازی استراتژی‌های مبتنی بر بازاریابی رابطه‌مند هستند ولیکن به وضوح دیده می شود که میزان موفقیت آنان یکسان نیست. جهت بررسی چرایی و عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی رابطه مند باید بتوان به سوالات زیر پاسخ گفت:
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
انواع اوراق قرضه ، مشارکت و تفاوت های آن درجهان
اوراق قرضه‌ای که در نتیجه وحدت پولی جامعه اقتصادی اروپا ایجاد شده است و قابل تبدیل به پول هر یک از کشورهای عضو است.
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
ارزیابی اثرات ریسک اعتباری و عملیاتی برکارائی بانک ‌های خصوصی‌ در ایران
یکی از مهمترین عوامل موثر بر کارایی که به شرایط و ویژگی‌های فعالیت بانک‌ها برمی‌گردد،
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری
در سال‌های گذشته، صنعت بانکداری ایران شاهد رقابت فزاینده‌ای میان بانک‌های خصوصی و دولتی، موسسات مالی و اعتباری بوده است
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
10 اصل برای جلب وفاداری مشتری
با توجه به این‌که سود ما از مشتری تامین می شود،ضروری است در برخورد با مشتری نهایت دقت را اعمال کنیم.
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 صفحه بعدی >>