مقالات

 


بررسی مدل ذهنی مدیران موفق بانک شهر
در این مطالعه به بررسی مدل‌های ذهنی مدیران موفق شعب بانک شهر پرداخته می‌شود. عوامل مختلفی در این فرایند مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اما نویسنده مقاله بر این موضوع متمرکز شده‌اند که مدل ذهنی غالب مدیران موفق بانک را تدوین کرده و ارتباط بین شاخص های برتر مدل مذکور را تعیین نمایند
 ١٣٩٦/٠٥/٢٩ - نظرات : ٠متن کامل >>
بررسی تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع و رضایتمندی مشتریان در بانک شهر
توسعه وکاربرد فناوری اطلاعات درحوزه‌های مختلف به ویژه درحوزه بانکداری،حاصل قابلیت های فناوری‌های اطلاعاتی است که امروزه در دنیای کسب وکار بااقبال فراوان روبرو شده است.انسان هزاره سوم درتلاش است باشتاب دادن به روند توسعه وکاربری فناوری اطلاعات دربخش های مختلف نظام اجتماعی ازالگوی سنتی فاصله گرفته والگوی جدید متناسب باالزامات عصر اطلاعات ایجاد کند.
 ١٣٩٦/٠٥/٢٤ - نظرات : ٠متن کامل >>
روابط عمومـی ارتبـاطی دوسـویه در فرایند پیام رسـانی
اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پرچالش امروزی است  باید با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانال های ارتباطی خود بویژه کانال های ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
 ١٣٩٦/٠٥/٠٩ - نظرات : ٠متن کامل >>
نقش بانك‌ها در شرايط كنوني اقتصاد كشور با توجه به چالش‌هاي موجود
نظام بانكداری کشور در سال‌هاي گذشته فشارهای بسیار زیادی را متحمل شده است و این نظام در سال ۱۳۹۱ از جمله بخش‌های آسیب‌پذیر اقتصادی است.
 ١٣٩٦/٠٣/٠٢ - نظرات : ٠متن کامل >>
بانکداری سبز
آشنایی با عوامل اثرگذار بانکداری سبز بر بازار رقابتی بانک‌ها در ایران
با توجه به مشکلات زیست محیطی و تخریب بیش از حد منابع موجود و کمبود منابع و عدم آشنایی و آگاهی کامل با روشهای اجرای بانکداری سبز در بانک‌ها که منجر به افزایش ریسک و احتمال شکست خوردن پروژه‌های بانکها می‌شود،
 ١٣٩٦/٠١/٢٣ - نظرات : ٠متن کامل >>
بازاریابی مدرن و زبان بدن
زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای تنانه شما همچون ژست‌ها، حالت‌های صورت، اخم‌ها، پلک‌زدن‌ها، خوردن لب‌ها، تکان‌دادن سر، حرکت گردن شما، لرزش پاها، دست کشیدن به موها، جویدن ناخن‌ها، خیره‌شدن به طرف مقابل، بسته‌شدن بی‌دلیل چشم‌ها، وضعیت دست‌ها و غیره
 ١٣٩٦/٠١/٢٣ - نظرات : ٠متن کامل >>
بررسی تاثیرات مولفه های قدرت سازمانی بر تحول سازمان
• در عصر حاضر تحول امری اجتناب ناپذیر است و سازمان ها خواسته یا ناخواسته با این امر روبرو هستند
 ١٣٩٥/١٢/١٧ - نظرات : ٠متن کامل >>
بازاریابی رابطه مند
بسیاری از سازمانها مدعی بکارگیری و پیاده سازی استراتژی‌های مبتنی بر بازاریابی رابطه‌مند هستند ولیکن به وضوح دیده می شود که میزان موفقیت آنان یکسان نیست. جهت بررسی چرایی و عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی رابطه مند باید بتوان به سوالات زیر پاسخ گفت:
 ١٣٩٥/١٢/١٤ - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 صفحه بعدی >>