04 آذر 1399
X
   
 
    • دسترسی سریع
    • ماموریت، چشم انداز، ارزش ها و ارکان راهبردی
      بیانیه ماموریت:
      بانک شهر با فعالیت‌های متنوع مالی، پولی، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در صنعت بانکداری ایران بوده که در تلاش است در بازار داخلی(سطح کشور) و بین‌المللی حضوری فعال داشته و خدماتی متمایز ارائه دهد. داشتن خدمات متنوع، متمایز و نوآور از ویژگی‌های این بانک خواهد بود که با ارائه مدل‌های کسب و کار بانک، اشخاص حقیقی و حقوقی را در داخل و خارج از کشور پوشش خواهد داد تا مشتری‌مداری در انواع بانکداری‌ها محقق شود و موجبات چابکی و انعطاف‌پذیری برای تعالی سازمانی و انجام فعالیت‌های حرفه‌ای را فراهم کند.
      ما اعتمادآفرینی، خلق‌اندیشی، ‌صداقت‌ و رازداری و امانتداری را از وظایف اصلی خود می‌پنداریم و به داشتن کارکنان فرهیخته، خلاق، صادق و متخصص افتخار می‌کنیم.
      مشتریان را شریک خود و منافع ایشان را منافع خویش می‌پنداریم و بر این اساس با همکاری و هم‌افزایی با مدیریت شهری و سازمان‌های وابسته به آن‌ها ظرفیت‌های توسعه ملی و مسئولیت اجتماعی مشترک را پیگیری می‌کنیم.
      سرآمدی در ارائه خدمات و سرعت‌دهی در هر لحظه و مکان با بهره‌گیری از فنآوری‌اطلاعات و همچنین کاهش هزینه‌های سازمانی را که منافع ذینفعان ما را تامین و سودآوری پایدار را تضمین می‌کند، از اهداف بنیادی بانک می‌دانیم.
      ارتقاء و توانایی سازمان، مدیران، کارکنان در جهت کسب جایگاه برتر در بانک‌های خصوصی هدف دیگری است که بانک برای تحقق آن در تلاش می‌باشد.
      چشم‌انداز:
      1. متعهد و سرآمد در خلق ارزش‌افزوده برای ذینفعان
      2. برتری در بین بانک های خصوصی
      3. پایبندی به اصول و اخلاق حرفه ای بانکی
      4. گسترش فعالیت های ارزی
      5. توسعه و ارائه خدمات مدرن بانکی و طراحی ابزار جدید در ارائه خدمات بانکی
      6. حضور موثر در بازار و شناخت و برآورده شدن نیاز مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن
      7. جذب و حفظ مشتریان
      8. تحقق شعار هر شعبه یک بانک در جهت سودآوری بیشتر
      ارزش ها:
      • متعهد به مبانی بانکداری اسلامی
      • توجه به عزت و کرامت انسانی و شایسته‌سالاری
      • مشتری‌مداری و تقویت چرخه عمر مشتری و سازمان
      • امانتداری‌، رازداری‌، صداقت‌، وفاداری و جلب اعتماد
      • حمایت از پروژه های عمرانی و زیرساختی در جهت رفاه حال شهروندان
      • حمایت از کارآفرینان و تقویت بنگاه های دانش‌بنیان در جهت توسعه ملی و رشد اقتصادی
      • سود‌آوری و حداکثرسازی منافع ذینفعان با کسب شایستگی‌محوری نسبت به رقبا
      • تامین امنیت‌، رفاه‌، سلامت و توانمندی کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی بانک
      • تقویت روحیه مشارکتی و کار تیمی در سازمان
      • تعالی سازمانی و نظم در انجام امور در سطح استانداردهای بانکی
      • خلاقیت‌، یادگیرندگی‌، نوآوری و روز‌آمدی سازمانی
      • برقراری تعامل سازنده و هم‌افزا و پایدار بین سود‌آوری و رشد اقتصادی ملی
      • چابکی و انعطاف‌پذیری در رقابت‌پذیری و توانایی حرفه‌ای
      ارکان راهبردی بانک شهر
      در راستای رسالت و وظایف سازمانی و به منظور ارائه خدمات بانکی با کیفیت مطلوب،تعهد به قوانین و مقررات و بهبود مستمر فرآیندها ،چشم انداز، مأموریت، ارزش های محوری و رئوس خط مشی خود را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:
      چشم انداز بانک: «انتخاب اول شهروندان در کلانشهرهای ایران با تمرکز بر نوآوری در خدمات »
      بیانیه مأموریت بانک:«ارائه خدمات مالی، پولی و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار کیفیت زندگی جامعه شهری»
      ارزش های محوری بانک: «نوآوری و تنوع، شفافیت، احترام و اعتماد متقابل، همکاری و کار تیمی و تعهد به جامعه»
      خط مشی یکپارچه بانک
      سهیم شدن در رشد و بالندگی اقتصاد شهری از طریق بکارگیری رویکردهای نوآورانه ، ارتقاء کیفیت خدمات بانک و توسعه همکاری های مشترک با شرکای تجاری .
      ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از طریق همکاری و هم افزایی با مدیریت شهری و کسب و کارهای وابسته و احترام به سنت ها، عقاید و هنجارهای مردم بومی هر منطقه.
      ایجاد یک برند قابل اعتماد با ارائه خدمات متنوع و نوآورانه در جهت برآورده نمودن نیازها و انتظارات مشتریان و شرکای تجاری و روابط بلندمدت و پایدار با آن ها.
      ایجاد مزیت رقابتی از طریق مدیریت سبز و استفاده بهینه از منابع طبیعی و انرژی و تعهد به پیشگیری از آلودگی محیط زیست مطابق با الزامات قانونی .
      تعهد به حفظ سلامت کارکنان و کاهش حوادث نیروی انسانی از طریق شناسایی، ارزیابی ، پایش و هدف گذاری مخاطرات شغلی و مدیریت ریسک .
      توسعه سرمایه انسانی دانش محور از طریق برنامه ریزی ، شایسته پروری و مشارکت کارکنان با هدف ایجاد انگیزش و رضایتمندی ایشان به عنوان ارزشمندترین سرمایه بانک.
      ارائه خدمات قابل اطمینان و امن مبتنی بر فناوری های نوآورانه برا ی بخش های مختلف مشتریان.
      شناسایی و مدیریت ریسک های فعالیت ها و فرآیندها با هدف افزایش احتمال دستیابی به اهداف و اعتماد و اطمینان طرف های ذینفع .
      بانک شهر با مدنظر قرار دادن الزامات استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ISO 9001 و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس ISO 10002 ،سیستم مدیریت زیست محیطی بر اساس ISO 14001 و سیستم مدیریت آموزش بر اساس ISO 10015 دستیابی به ارکان استراتژیک فوق را در دستور کار خود قرار داده و از آنجائی که دستیابی به اهداف فوق نیازمند تلاش، همکاری و مشارکت تمامی همکاران محترم بانک می باشد، از مدیران و کارکنان عزیز انتظار دارد با همدلی و همفکری صمیمانه خود در انجام این مهم ، بانک را یاری نمایند. بدیهی است مدیریت بانک نیز از تمامی فعالیت‌های تعیین شده در این مسیر و تامین بسترهای لازم، حمایت کامل خواهد نمود.